مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-18سياسي

ضرورت بازگرداندن بیمارستان شهید بهشتی به مددجویان بهزیستی همدان


مدیرکل بهزیستی استان همدان بر ضرورت بازگرداندن بیمارستان شهید بهشتی به مددجویان بهزیستی همدان تاکید کرد و گفت: امیدواریم با نگاه مثبت استاندار همدان و شورای تامین نتیجه خوبی حاصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی شاهقدمی سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه همدان که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، ضمن تبریک هفته بهزیستی، یاد و خاطره بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور، شهید محمد علی فیاض بخش را گرامی داشت و افزود: سازمان بهزیستی ارائه خدمات از بدو تولد و در طول زندگی در حوزه ای مختلف از قبیل پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد، خدمات آزمایشات ژنتیک، مراکز مشاوره، مداخله در طلاق، درمان اعتیاد، اشتغال زنان سرپرست خانوار، معلولین و بهبود یافتگان، ارائه خدمات مسکن و اشتغال است و بهزیستی وظایف سخت و سنگینی در این زمینه برعهده دارد.

وی به رشد 70 درصدی مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی اشاره کرد و گفت: در استان همدان، تعداد 23 مرکز روزانه و 11 مرکز ویزیت و مراقبت در منزل در حال ارائه خدمات هستند و همه افراد ضایعه نخاعی مستمری دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر دو مرکز در ملایر و اسد آباد افتتاح شده است، عنوان کرد: در حوزه معاونت امور اجتماعی استان بیش از 3000 نفر مستمری دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازگرداندن بیمارستان شهید بهشتی به مددجویان بهزیستی همدان

ضرورت بازگرداندن بیمارستان شهید بهشتی به مددجویان بهزیستی همدان