مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-08سياسي

ورود هیئت های اعزامی مجارستان و ارمنستان به یزد


رییس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد از ورود هیئت های اعزامی به عنوان خواهرخوانده های یزد از کشورهای مجارستان و ارمنستان به یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد از ورود هیئت های اعزامی به عنوان خواهرخوانده های یزد از کشورهای مجارستان و ارمنستان به یزد خبر داد.

بی بی فاطمه حقیر السادات در حاشیه استقبال از مهمانان شهر میراث جهانی یزد با اشاره به این که 18 تیرماه ششمین سالروز ثبت بافت تاریخی یزد در فهرست میراث جهانی یونسکو است، اظهار کرد: به همین مناسبت از برخی شهرهای خواهرخوانده یزد دعوت شد تا به یزد سفر کرده و در این استان حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به دعوت صورت گرفته، هیئت هایی از دو شهر یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان اعلام آمادگی برای حضور در شهر میراث جهانی یزد کردند و به این شهر سفر کردند.

رییس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تصریح کرد: از شهر یاسبرین مجارستان، شهردار و معاون شهردار و دو نفر از اعضای شورای این شهر و از گیومری ارمنستان هم دستیار ویژه شهردار به همراه مسئول بین الملل شهرداری گیومری حضور دارند.

حقیرالسادات ادامه داد: شهر یاسپرین مجارستان در زمینه داروسازی، کشاورزی، تجهیزات و تکنولوژی و ماشین آلات ظرفیت من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود هیئت های اعزامی مجارستان و ارمنستان به یزد

ورود هیئت های اعزامی مجارستان و ارمنستان به یزد