مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-01ورزشي

تمجید سایت اتحادیه اروپا از پاراتکواندوکاران ایران


در پایان رقابتهای آزاد اروپا سایت پاراتکواندو اروپا از دو تکواندوکار کشورمان که موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند تمجید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این دوره از مسابقات روز گذشته با حضور 146 تکواندوکار از 31 کشور به میزبانی فرانسه در شهر مونتقژی برگزار شد که در پایان تیم ملی ایران با 2 مدال طلای مریم عبدالله پور و حامد حق شناس و چهار برنز سعید صادقیان پور، مهدی پوررهنما، علیرضا بخت و روزا ابراهیمی بعد از ترکیه عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

نتایج تیم ملی پاراتکواندو کشورمان بازتاب متفاوتی در سایت رسمی اتحادیه تکواندو اروپا داشت.

این سایت با انتشار گزارشی به ستایش از عملکرد ملی پوشان ایران پرداخت که صفحه رسمی پاراتکواندوی جهانی به نقل از این اتحادیه منتشر کرد.

در این گزارش آمده است: روز فوق العاده ای را شاهد بودیم و شرکت کنندگان مبارزاتی پر از تکنیک و تاکتیک، خلق شگفتی و حتی کامبک را ارائه دادند.

در این بین مهدی پوررهنما طوفان ایرانی و دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو بعد از مدتها دوری از میادین این بار با برنز قهرمانی اروپا به عرصه جهانی بازگشت.

در وزن 47- کیلوگرم نیز مریم عبدالله پور ستاره نوظهور با تمام توان خود توانست در تداوم موفقیت هایش نشان طلا را از آن خود کند و قهرمان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید سایت اتحادیه اروپا از پاراتکواندوکاران ایران

تمجید سایت اتحادیه اروپا از پاراتکواندوکاران ایران