مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-29سياسي

ضرب الاجل 7 روزه برای محیط زیست برای اعلام نظر درباره بندر «چیروییه»


رییس کل دادگستری هرمزگان با اعلام ضرب الاجل 7 روزه از سازمان محیط زیست خواست که سریعاً نظر خود را در خصوص بندر چیروییه اعلام نماید تا این بندر از بلاتکلیفی چند ماهه خارج شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به مناسبت هفته قوه قضاییه، حبیب مسیحی تازیانی مدیر کل حفاظت محیط زیست هرمزگان به همراه معاونین این اداره کل با حضور در محل دفتر رییس کل دادگستری استان با مجتبی قهرمانی دیدار و گفتگو نمودند.

  رییس کل دادگستری استان هرمزگان در این دیدار، طی سخنانی، صیانت از محیط زیست و حراست از جاذبه های طبیعی و جانوری را یک وظیفه و رسالت همگانی توصیف کرد و افزود: حراست و حفظ محیط زیست یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه است.

مقام عالی قضایی هرمزگان، افزایش آگاهی و مشارکت مردمی را در پیشگیری از جرایم محیط زیستی مؤثر دانست و افزود: ارائه آموزش به برخی گروه های هدف جهت پیشگیری از وقوع جرایمی مانند شکار و صیدغیرمجاز، ضروری به نظر می رسد.

  رییس کل دادگستری هرمزگان در ادامه از اداره کل محیط زیست استان خواست مستمراً به منظور کاهش آلودگی ها توسط صنایع، هرگونه کم کاری، ترک فعل و عدم اقدام توسط مدیران اجرایی را به محض وقوع به دستگاه قضایی گزارش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل 7 روزه برای محیط زیست برای اعلام نظر درباره بندر «چیروییه»

ضرب الاجل 7 روزه برای محیط زیست برای اعلام نظر درباره بندر «چیروییه»