مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-12دانش

انتقاد از عدم کادرسازی در دانشگاه فرهنگیان


استاندار گیلان با تاکید بر لزوم احصای میزان کمبود فضاهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان در استان گفت: دردهه گذشته دانشگاه فرهنگیان کادر و نیروسازی مناسب صورت نگرفت و نخبه پروری انجام نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان در استانداری گیلان در رشت اظهار کرد: بسترهای لازم برای تربیت معلمان توانمند و استعدادیابی در گیلان فراهم شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش گیلان با فقر منابع انسانی در حوزه آموزشی روبرو است، افزود: جذب نیروی انسانی با انگیزه و متعهد در چارچوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در اولویت قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به مشکلاتی در زمینه کمبود فضاهای زیرساختی در دانشگاه فرهنگیان و ضرورت ایجاد فضای مطلوب برای آموزش معلمان اضافه کرد: فضای آموزشی مطلوب اهمیت بسزایی در ارتقا آموزش ها دارد و لذا می طلبد در این بخش اهتمام جدی صورت گیرد.

عباسی با تاکید بر لزوم احصای میزان کمبود فضاهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گیلان، بیان کرد: دانشگاه آزاد برای در اختیار قرار دادن فضا به دانشگاه فرهنگیان گیلان اعلام آمادگی کرده است که می توان از این طریق بخشی از این نیاز جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم کادرسازی در دانشگاه فرهنگیان

انتقاد از عدم کادرسازی در دانشگاه فرهنگیان