مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 22:452023-06-30اجتماعي

اجرای آسفالت خیابان ها و معابر پرتردد شهر بوشهر تسریع می شود


شهردار بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل پروژه های عمرانی گفت: اجرای آسفالت خیابان ها و معابر پرتردد شهر بوشهر تسریع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حیدری عصر جمعه در نشست بررسی پروژه های عمران شهری بوشهر اظهار کرد: در اجرای پروژه ها باید پیش از آغاز عملیات اجرایی، با دستگاه های مرتبط و به ویژه دستگاه های خدمات رسان هماهنگی لازم صورت گیرد تا در فرایند اجرای پروژه ها خللی صورت نگیرد.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به اولویت بندی های صورت گرفته، انتظار می رود برای توسعه فضای سبز، ایجاد پارکینگ عمومی، سنگ فرش پیاده روها و روکش آسفالت حدفاصل تقاطع آزادی تا میدان حر و همچنین بیمارستان تأمین اجتماعی تا امامزاده اهتمام جدی صورت گیرد تا پروژه های مدنظر در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

شهردار بوشهر تصریح کرد: در حوزه کاری دستگاه های خدمات رسان مانند آب و برق نیز باید تلاش شود موارد منجر به حفاری آسفالت در کمترین زمان ممکن ترمیم شود.

تکمیل کانال دفع آب های سطحی وی اظهار کرد: در موارد متعددی تأخیر طولانی مدت دستگاه های حفار در ترمیم آسفالت منجر به نارضایتی شهروندان می شود که با چنین وضعیتی باید ترمیم آسفالت معابر در شهر بوشهر تسریع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آسفالت خیابان ها و معابر پرتردد شهر بوشهر تسریع می شود

اجرای آسفالت خیابان ها و معابر پرتردد شهر بوشهر تسریع می شود