مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:552023-06-28اجتماعي

سرعت وزش باد در استان بوشهر افزایش می یابد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: سرعت وزش بادهای شمالی روی دریا و در سطح استان بوشهر از روز جمعه تا اواسط هفته آینده افزایش می یابد.

- طلیعه محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که طی امروز و فردا وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام است اما در فراساحل استان در برخی از ساعات با وزش بادهای شمالی دریا تا حدودی مواج خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از روز جمعه تا اواسط هفته آینده، سرعت وزش بادهای شمالی روی دریا و در سطح استان افزایش می یابد که در این مدت، ضمن افزایش تلاطم دریا، احتمال خیزش گردوخاک محلی نیز دور از انتظار نیست.

وی گفت: آسمان استان بوشهر طی ساعت های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 28 گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت و در فراساحل شمالی و مرکزی گاهی تا 42 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی تا 120 سانتی متر و در فراساحل شمالی و مرکزی 60 تا 120 سانتی متر پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت وزش باد در استان بوشهر افزایش می یابد

سرعت وزش باد در استان بوشهر افزایش می یابد