مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 19:402023-07-13حوادث

8 مصدوم حاصل تصادف زنجیره ای در گلستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اعزام مصدومان تصادف زنجیره ای جاده کلاله به گنبدکاووس به مراکز درمانی استان خبر داد.

- قاسم غریب آبادی عصر امروز پنج شنبه 22 تیرماه 1402 به تشریح جزییات تصادف زنجیره ای ظهر امروز در غرب استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: در پی تماس حوالی ساعت 10 و 43 دقیقه شهروندان با مرکز اورژانس و گزارش وقوع تصادف زنجیره ای در محور کلاله به گنبدکاووس ابتدای روستای ینقاق، یک تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر پایگاه دو راهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تصادف مذکور بین چهار دستگاه خودرو سبک شامل یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه ساینا، یک دستگاه برلیانس و یک دستگاه ال 90 رخ داد، خاطرنشان کرد: در این حادثه 8 نفر دچار حادثه شدند که همه آنها به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با تأکید بر اینکه در این عملیات 2 نفر نیروی زبده به همراه یک دستگاه آمبولانس به کار گرفته شد، ادامه داد: مرد 60 ساله به دلیل جراحات توسط نیروهای هلال احمر به بیمارستان شهیدمطهری شهرستان گنبدکاووس و 6 مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی استان گلستان منتقل شدند.

وی زمان ثبت شده پایان عملیات در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان (EOC) را ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر عنوان کرد و گفت: علاوه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 مصدوم حاصل تصادف زنجیره ای در گلستان

8 مصدوم حاصل تصادف زنجیره ای در گلستان