مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-06ورزشي

رقیب هیچ نهادی نیستیم/ افزایش هزینه دوره های آموزشی


مدیرعامل مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل گفت: رقیب هیچ نهاد و ارگانی نیستیم و با هدف خدمت به جامعه فوتبال استان اردبیل وارد میدان شده ایم.

- مدیرعامل مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل عنوان کرد: رقیب هیچ نهادی نیستیم/ افزایش هزینه دوره های آموزشی ایسنا/اردبیل مدیرعامل مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل گفت: رقیب هیچ نهاد و ارگانی نیستیم و با هدف خدمت به جامعه فوتبال استان اردبیل وارد میدان شده ایم.

هادی صباغی 15 تیر در نشست با خبرنگاران که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی خبرنگار ورزشی در محل دفتر این مجمع برگزار شد، با تأکید بر اینکه در آذر ماه سال 1401 اعلان موجودیت کردیم و به عنوان بخش خصوصی و در حد توان و با نیت خدمت به جامعه فوتبالی استان اردبیل وارد میدان شده ایم، افزود: رقیب هیچ نهاد و سازمان و تشکیلات دولتی نیستیم.

صباغی اظهار کرد: در اولین قدم توانستیم مراسم تجلیل از قهرمانان جام فلق را که سال ها از یادها رفته بودند، با اجرای یک برنامه مناسب و با حضور مسئولان استانی برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: با تفاهم نامه ای که با هیأت ورزش دانشگاهی منعقد کردیم توانستیم با مشارکت آنها و استفاده از امکانات دانشگاه یک دوره دانش افزایی به مدت سه روز و با شرکت 36 نفر و همچنین با حضور جهانی مدرس بین المللی برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقیب هیچ نهادی نیستیم/ افزایش هزینه دوره های آموزشی

رقیب هیچ نهادی نیستیم/ افزایش هزینه دوره های آموزشی