مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:592023-07-10اقتصادي

مرغ در یزد سودای سیمرغ شدن دارد


طی روزهای اخیر بازار مرغ در استان یزد با کمبود و افزایش غیرقانونی قیمت مواجه شده و زمینه نارضایتی شهروندان را ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا پاکدل صبح امروز در این باره به خبرنگاران اظهار کرد: مرغ در سراسر کشور در ماه های اخیر دچار نوسان شده و در استان یزد هم تلاش کردیم تا کمترین نوسان قیمت را داشته باشیم و مرغ به قیمت 79 هزار تومان به فروش برسد.

وی افزود: با کنترل قیمت در استان یزد و این که اختلاف قیمت فاحشی با سایر استان ها خصوصا استان فارس وجود دارد، بخشی از مرغ از استان خارج شده و به استان فارس روانه می شود یا اینکه به صورت قطعه بندی در بازار به فروش می رسد.

سرپرست دفتر امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به مصوبات جلسه کارگروه تامین استان، گفت: به کسانی که برخلاف مصوبات عمل می کنند، هشدار می دهم که خروج مرغ از استان بدون مجوز جهاد کشاورزی کاملا ممنوع است و هر که بدون مجوز اقدام به این کار بکند، با برخورد شدیدی مواجه خواهد شد.

پاکدل در ادامه با بیان این که قطعه بندی مرغ در فروشگاه های عرضه مرغ از فردا ممنوع بوده و باید به صورت مرغ سالم و با قیمت مصوب عرضه شود، تصریح کرد: میزان تولید مرغ به صورت روزانه 120 تن است، اما مشکل مرغ فراتر از استان و در سطح کشور بوده و اینکه استان های همجوار به دلیل عدم کنتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ در یزد سودای سیمرغ شدن دارد

مرغ در یزد سودای سیمرغ شدن دارد