مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-19سياسي

تشکیل کارگروه های بررسی مشکلات جوانان و داوطلبان در هلال احمر خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از تشکیل سه کارگروه بررسی مشکلات جوانان، امدادگران و داوطلبان در استان خبر داد.

  - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از تشکیل سه کارگروه بررسی مشکلات جوانان، امدادگران و داوطلبان در استان خبر داد.

  محمدعلی کاوسی، امروز چهارشنبه 28 تیر در نشست گفت و شنود با جوانان هلال احمر استان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به لحاظ ساختار، ماهیت و نیروی انسانی، مردمی ترین سازمان در نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: هلال احمر سازمانی بر مبنا و پشتوانه مردم بوده و متکی به نیرو و حمایت جوانان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی اعضای حاضر در جلسه بیان کرد: در راستای رفع مشکلات پیش رو، سه کارگروه شامل بررسی مشکلات و هم اندیشی پیرامون مسائل جوانان، بررسی مشکلات امدادگران و بررسی مشکلات داوطلبان تشکیل می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این کارگروه ها در هر هفته حداقل یک جلسه با جامعه هدف، پیرامون بررسی و رفع مشکلاتشان برگزار تا با خروجی آن پیگیری امور تسهیل شود.

وی خواستار برگزاری اردوهای زندگی در شرایط سخت برای جوانان شد و گفت: جوانان مهم ترین سرمایه های جامعه بوده که نیاز است از ایده های این قشر در توسعه هلال احمر استفاده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه های بررسی مشکلات جوانان و داوطلبان در هلال احمر خراسان جنوبی

تشکیل کارگروه های بررسی مشکلات جوانان و داوطلبان در هلال احمر خراسان جنوبی