مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-01ورزشي

صعود موی تای کار ایرانی به صدر جدول گروه مرگ! + فیلم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سجاد ستاری موی تای کار لژیونر ایرانی و دارنده یک مدال نقره و دو برنز رقابت های جهانی موی تای، در جریان بازی دوم مرحله گروهی لیگ حرفه ای راجا 2023، - سجاد ستاری موی تای کار لژیونر ایرانی و دارنده یک مدال نقره و دو برنز رقابت های جهانی موی تای، در جریان بازی دوم مرحله گروهی لیگ حرفه ای راجا 2023، موفق شد طی سه راند از سد هرکولس پتسیمین قهرمان سرشناس راجادامنرن و لومپینی از کشور تایلند عبور کرده تا با کسب 8 امتیاز در مجموع دو مبارزه، صدر جدول رقابت ها را در اختیار گیرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سجاد ستاری موی تای کار لژیونر ایرانی و دارنده یک مدال نقره و دو برنز رقابت های جهانی موی تای، در جریان بازی دوم مرحله گروهی لیگ حرفه ای راجا 2023، موفق شد طی سه راند از سد هرکولس پتسیمین قهرمان سرشناس راجادامنرن و لومپینی از کشور تایلند عبور کرده تا با کسب 8 امتیاز در مجموع دو مبارزه، صدر جدول رقابت ها را در اختیار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو ستاری پیش از این و در بازی نخست مرحله گروهی موفق به ناک اوت تاکاهاشی از ژاپن شده بود.

براساس برنامه اعلام شده، ستاری روز 7 مردادماه  در بازی پایانی مرحله گروهی در رقابتی حساس به مصاف سنیون تی بی ام جیم خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود موی تای کار ایرانی به صدر جدول گروه مرگ! + فیلم

صعود موی تای کار ایرانی به صدر جدول گروه مرگ! + فیلم