مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-05سياسي

کارشناس رسانه: امپابه سلبریتی فرانسوی در آتش التهابات فرانسه ندمید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احسان رستگار کارشناس رسانه در برنامه تهران بیست با موصوع مدیریت فضای رسانه در اغتشاشات اخیر در این کشور گفت: - رستگار کارشناس رسانه در برنامه تهران بیست با موصوع مدیریت فضای رسانه در اغتشاشات اخیر در این کشور گفت: در افکار عمومی معروف است که می گویند فرانسه مهد تمدن و دموکراسی است ولی انچه بیشتر شاهد آن هستیم می بینیم که فرانسه کشور هرج و مرج است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احسان رستگار کارشناس رسانه در برنامه تهران بیست با موصوع مدیریت فضای رسانه در اغتشاشات اخیر در این کشور گفت: در افکار عمومی معروف است که می گویند فرانسه مهد تمدن و دموکراسی است ولی انچه بیشتر شاهد آن هستیم می بینیم که فرانسه کشور هرج و مرج است.

  رستگار افزود: در رسانه های خارجی فرانسه به عنوان یک کشور دارای دموکراسی و تمدن معرفی نمی شود، ولی در رسانه های ایرانی به جای اینکه از اغتشاشات فرانسه و چهره واقعی این کشور صحبت شود، درباره شرایط خوب این کشور گفتگو می شود.

این کارشناس رسانه گفت: اتفاقات و بحران هایی که شاید هر 10 سال یکبار در کشور های دیگر و یا کشور ما رخ داد هر روز در کشور فرانسه رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس رسانه: امپابه سلبریتی فرانسوی در آتش التهابات فرانسه ندمید

کارشناس رسانه: امپابه سلبریتی فرانسوی در آتش التهابات فرانسه ندمید