مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-27سياسي

توسعه تخصصی گردشگری خوراک یزد در تفاهم نامه با دانشگاه اردکان


کمیته گردشگری خوراک استان یزد با انعقاد تفاهم نامه ای با دانشگاه اردکان در جهت توسعه گردشگری کشاورزی و خوراک با فعالیتهای تخصصی تر در این حوزه گام برمی دارد.

- ایسنا/یزد کمیته گردشگری خوراک استان یزد با انعقاد تفاهم نامه ای با دانشگاه اردکان در جهت توسعه گردشگری کشاورزی و خوراک با فعالیتهای تخصصی تر در این حوزه گام برمی دارد.

حسین دهقان منشادی مسئول کمیته گردشگری خوراک استان در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: این تفاهم نامه به دنبال برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی پیرامون توسعه گردشگری کشاورزی از منظر گردشگری خوراک، امروز سه شنبه به امضای طرفین رسید.

وی محورهای اصلی این تفاهم نامه را فعالیت های آموزشی و پژوهشی، برگزاری رویدادهای استارتاپی و برگزاری جشنواره و نمایشگاه ها با محوریت گردشگری کشاورزی و خوراک خواند.

دهقان مدت اجرای این تفاهم نامه را یک سال عنوان کرد و گفت: با توجه به وجود دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست و پژوهشکده گیاهان دارویی و مرکز رشد دانشگاه، تلاش داریم ضمن انجام تخصصی‎تر فعالیت‎ها، تقویت همکاری با میراث فرهنگی و جهادکشاورزی استان را ایجاد و محورهای مورد تفاهم را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تخصصی گردشگری خوراک یزد در تفاهم نامه با دانشگاه اردکان

توسعه تخصصی گردشگری خوراک یزد در تفاهم نامه با دانشگاه اردکان