مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-10ورزشي

پارک طوبی تبریز محل استقرار ویژه برنامه های مناسبتی فرهنگی- هنری می شود


رییس اداره اوقاف ناحیه دو تبریز از برگزاری انواع ویژه برنامه های مناسبتی فرهنگی، هنری و ورزشی طی ایام مختلف در پارک طوبی تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره اوقاف ناحیه دو تبریز از برگزاری انواع ویژه برنامه های مناسبتی فرهنگی، هنری و ورزشی طی ایام مختلف در پارک طوبی تبریز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، رحیم عبدالجباری اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیر خم، اداره اوقاف ناحیه دو تبریز به همراه هیات عزاداری هیات محبین عقیله العرب و جامعه القرآن تبریز، جشن بزرگی در محل پارک طوبی تبریز برپا کردند.

وی افزود: غرفه های متعددی از جمله غرفه غدیرشناسی، پرده خوانی و بازی کودکان از روزهای سه شنبه تا پنجشنبه در این جشن برپا شده و لحظاتی شاد و معنوی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرد.

وی ادامه داد: بعد از اذان مغرب نیز هیات محبین در این پارک مستقر شده و برنامه های خاصی را تدارک دیده بودند.

عبدالجباری با اشاره به جایگاه فرهنگی پارک طوبی در تبریز، گفت: نام پارک طوبی تبریز قرار است که به نام پارک ثقلین تغییر یابد چرا که این پارک مزین به شهید گمنام، هیات عزاداری اهل بیت(ع) و مجموعه جامعه القرآن است.

وی خاطرنشان کرد: قرار است که از این به بعد انواع ویژه برنامه های مناسبتی فرهنگی، هنری و ورزشی به خصوص در ایام محرم پیش رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک طوبی تبریز محل استقرار ویژه برنامه های مناسبتی فرهنگی- هنری می شود

پارک طوبی تبریز محل استقرار ویژه برنامه های مناسبتی فرهنگی- هنری می شود