مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-08سياسي

غیبت؛ خوردن گوشت مردار


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زبان می تواند دری به بهشت یا دری به دوزخ به روی انسان بگشاید؛ زبان ابزاری برای بیان حقایق و حکمت های الهی یا ابزاری برای شیطان و خدمت رسانی به اهداف پلید و پست اوست.

- از نظر قرآن، غیبت به این معنا است که انسان تکه ای از گوشت برادر دینی خود را بکند و بخورد؛ زیرا او عیبی را در برادر دینی اش می بیند که تنها او بدان آگاه است، ولی آن را جار می زند و به گوش دیگران می رساند و این گونه آبروی مومن را می برد.

(حجرات، آیه 12)  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زبان می تواند دری به بهشت یا دری به دوزخ به روی انسان بگشاید؛ زبان ابزاری برای بیان حقایق و حکمت های الهی یا ابزاری برای شیطان و خدمت رسانی به اهداف پلید و پست اوست.

بسیاری از گناهان بزرگ در ارتباط با زبان است که شامل غیبت، بهتان، قذف، دروغ و مانند آن ها است.

از نظر قرآن، غیبت به این معنا است که انسان تکه ای از گوشت برادر دینی خود را بکند و بخورد؛ زیرا او عیبی را در برادر دینی اش می بیند که تنها او بدان آگاه است، ولی آن را جار می زند و به گوش دیگران می رساند و این گونه آبروی مومن را می برد.

(حجرات، آیه 12) زمینه های غیبت برخی از امور زمینه و بستری را برای غیبت فراهم می کند که از جمله آن ها روحیه تجسس و فضولی در زندگی دیگران و احوالات آنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت؛ خوردن گوشت مردار

غیبت؛ خوردن گوشت مردار