مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-05پزشكي

تمامی دستگاه ها باید در کنار علوم پزشکی برای تحقق جوانی جمعیت نقش آفرینی کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تأکید کرد: مقوله جوانی جمعیت را یک موضوع چندبُعدی دانست که تمامی دستگاه ها باید در کنار علوم پزشکی برای پیشبرد آن نقش آفرینی کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تأکید کرد: مقوله جوانی جمعیت را یک موضوع چندبُعدی دانست که تمامی دستگاه ها باید در کنار علوم پزشکی برای پیشبرد آن نقش آفرینی کنند.

ارسلان خالدی فر 14 تیرماه در همایش علمی سقط جنین غیرقانونی و پیامدهای جسمی، روحی، روانی و معنوی مرتبط با آن که از سوی بسیج جامعه پزشکی در سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد با اشاره به اینکه امروز انسان سالم و مولد محور توسعه در دنیا به شمار می رود، اظهار کرد: اگر جامعه ای نیروی سالم جوان و مولد نداشته باشد، هر چقدر هم که از حیث ذخایر و ثروت های مادی قوی باشد با شکست روبرو خواهد شد.

وی در خصوص عوارض پیری جمعیت و سالخوردگی، گفت: شاخص سالخوردگی جمعیت کشور بر طبق تعریف معمول، ناظر بر نسبت جمعیت بالای 65 به جمعیت زیر 15 سال است که باید صعودی باشد و اگر سیر نزولی بگیرد، با پیری جمعیت روبرو خواهیم بود که متأسفانه این وضعیت را در کشور شاهد هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تأکید کرد: ایران یکی از پرشتاب ترین کشورها در افزایش نرخ ناباروری است که متأسفانه شعار فرزند کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی دستگاه ها باید در کنار علوم پزشکی برای تحقق جوانی جمعیت نقش آفرینی کنند

تمامی دستگاه ها باید در کنار علوم پزشکی برای تحقق جوانی جمعیت نقش آفرینی کنند