مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-08بين الملل

اعتراض مردم ایتالیا به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی


شماری از مردم ایتالیا و فلسطینیان ساکن در این کشور در رد اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری تجمع اعتراضی بر پا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شماری شماری از مردم ایتالیا و فلسطینیان ساکن در این کشور در حمایت از مردم فلسطین در شهر جنین (شمال کرانه باختری) و در اعتراض به اقدامات رژیم صهیونیستی تجمع برپا کردند.

طبق گزارش امروز (شنبه) شبکه فلسطین الیوم ، این تج شده است و شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی از مبارزات مردم فلسطین، حقوق ملی آن ها و حق مقاومت مردم این کشور حمایت کردند.

       رژیم صهیونیستی اخیرا در تجاوز همه جانبه زمینی و هوایی به شهر جنین که با هدف اعلامی ازبین بردن مقر فرماندهی گروه های مقاومت فلسطینی و تخریب کارگاه های تولید موشک و سلاح در این اردوگاه آغاز شد، 12 فلسطینی را شهید، 120 نفر را اسیر و 100 نفر دیگر را زخمی کرد.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد اخیرا در کنفرانسی مطبوعاتی که در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شد، درباره حمله رژیم صهیونیستی به شهر جنین در شمال کرانه باختری گفته بود: عمیقا نگران اخبار واصله از جنین در کرانه باختری اشغالی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض مردم ایتالیا به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی

اعتراض مردم ایتالیا به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی