مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-08سياسي

حفظ عفاف و حجاب سبب استحکام بنیان خانواده می شود


رعایت عفاف و حجاب موجب سلامت معنوی، آرامش روانی، امنیت روحی جامعه و سبب استحکام بنیان خانواده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی بعد از ظهر شنبه در جلسه قرارگاه فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در شهرستان ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها پیرامون شبیخون و تهاجم و جنگ فرهنگی دشمنان هشدار دادند و همه در قبال آن وظیفه داریم هوشیار عمل کنیم.

فرماندار شفت بر رعایت عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و افزود: این مسئله یکی از مهمترین مسائل و آموزه های دینی و اعتقادی ما است که از دیر باز یکی از موضوعاتی بوده که دشمنان برای از بین بردن آن هزینه های هنگفتی پرداخته و آن را مورد هجمه قرار می دهند.

عفاف و حجاب به زنان شرافت می بخشد نقدی گفت: عفاف و حجاب یکی از مؤلفه های ارزشمند بوده که موجب استحکام بنیان خانواده می شود و همه زنان و دختران جامعه ما با تکیه به آموزه های دینی به سلامت معنوی جامعه کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه بحث عفاف و حجاب به عنوان یکی از موضوعات مهم فرهنگی و معنوی است، ادامه داد: این موضوع باید مورد توجه همه دستگاه ها به ویژه دستگاه های فرهنگی قرار گیرد و راهکارهایی جهت فرهنگ سازی و ترویج این فریضه مهم در شهرستان به ویژه بین خانواده ها ارائه داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ عفاف و حجاب سبب استحکام بنیان خانواده می شود

حفظ عفاف و حجاب سبب استحکام بنیان خانواده می شود