مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-08حوادث

بی رحمی شکارچیان در دنا از کشتن کل وحشی تا مجروح کردن 2 مامور +تصویر


ماموران محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد توسط تعدادی شکارچی متخلف مجروح شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد در راستای وظایف ذاتی خود حین پایش منطقه حفاظت شده دنای شرقی در محدوده ضلع شمالی (پادنای سمیرم ) متوجه یک گروه سه نفره می شوند که بدون هماهنگی و برخلاف قوانین و مقررات محیط زیست وارد منطقه تحت مدیریت محیط زیست شده اند.

  اسلام جاودان خرد تصریح کرد: ماموران پس از ساعت ها تلاش و رصد لحظه ای متخلفین راس ساعت 21  شب گذشته موفق می شوند در یک اقدام غافلگیرانه نسبت به توقیف خودروی متخلفین اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: متخلفین به محض اینکه مشاهده می کنند گرفتار قانون شده اند با مامورین یگان حفاظت درگیر شده و 2 نفر از محیط بانان را مجروح و متواری می شوند.

جاودان خرد تصریح کرد: با توجه به مشهود بودن جرم ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضایی نسبت به توقیف خودروی متخلفین و دستگیری راننده آن اقدام نموده و در همین راستا لاشه یک راس کل وحشی را نیز از ماشین کشف می کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، ضمن تشکر از مراجع قضایی شهرستان سمیرم و پاسگاه انتظامی بیده این شهرستان افزود: با هماهنگی و همکاری خوب مراجع ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی رحمی شکارچیان در دنا از کشتن کل وحشی تا مجروح کردن 2 مامور +تصویر

بی رحمی شکارچیان در دنا از کشتن کل وحشی تا مجروح کردن 2 مامور +تصویر