مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-01ورزشي

جریمه نجومی بیرانوند درصورت فسخ یکطرفه با پرسپولیس


در حالی برخی منابع خبری و رسانه ها، باشگاه پرسپولیس را از فسخ یک طرفه قرارداد علیرضا بیرانوند می ترسانند که مطابق قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران ، بیرانوند حق فسخ یک طرفه با پرسپولیس را ندارد و در صورت انجام این کار، اگر باشگاه پرسپولیس از او شکایت کند، محکوم خواهد شد.

  سازمان لیگ موظف است فسخ کند اما این فسخ، غیر موجه است! علیرضا بیرانوند به حساب کتاب خودش بابت آپشن های قرارداد 8 میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و دو نوتیس هم برای باشگاه فرستاده و حالا آماده است در صورتی که باشگاه حداکثر تا صبح فردا راهی برای پرداخت مطالباتش پیدا نکند، به سازمان لیگ برود و قراردادش را یک طرفه فسخ کند.

هرچند سازمان لیگ موظف است به درخواست بیرانوند این کار را انجام بدهد و قرارداد بیرانوند را فسخ کند اما طبق قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران، این فسخ، غیر موجه خواهد بود و اگر باشگاه پرسپولیس از بیرانوند شکایت کند او محکوم می شود چرا که مطابق قوانین نقل و انتقالات ایران، جریمه و تاوان پرداخت نشدن مطالبات یک بازیکن، فسخ یکطرفه قراردادش نیست!   جدایی بعد از 4 ماه از لیگ بیست و سوم اجرا می شود ماده 13 قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران می گوید اگر بازیکنی از باشگاهش بابت مطالبات خود شکایت کند، جرائمی شامل اخطار، توبیخ، جریمه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه نجومی بیرانوند درصورت فسخ یکطرفه با پرسپولیس

جریمه نجومی بیرانوند درصورت فسخ یکطرفه با پرسپولیس