مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-06سياسي

دولت سیزدهم بر ارائه خدمات به روستاییان تاکید جدی دارد


ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم بر ارائه خدمات به روستاییان به عنوان جمعیت مولد کشور، تاکید جدی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان امروز در همایش نکوداشت روز دهیار با اشاره به رویکرد نظام جمهوری اسلامی در توجه به روستاها، اظهارداشت: خدمات رسانی به روستاها با تشکیل جهاد سازندگی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و روحیه جهادی جهادگران تا به امروز تداوم داشته است.

وی همچنین توجه به امور عمرانی و زیرساختی روستاها را از اولویت های دولت سیزدهم معرفی کرده و یادآور شد: با توجه به شعار محوری دولت مردمی، عدالت خواهی و توسعه متوازن منطقه ای با ارائه خدمات زیرساختی در حوزه های برق رسانی، آب رسانی، گازرسانی و توسعه مراکز آموزشی، درمانی، مخابراتی، راههای مواصلاتی و .

تداوم می یابد.

استاندار آذربایجان غربی به پیگیری توسعه همه جانبه استان در سفرهای شهرستانی نیز اشاره کرده و افزود: در سفرهای شهرستانی، ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه شناسایی شده و مقدمات توسعه منطقه با حضور میدانی مدیران استانی فراهم می شود.

معتمدیان همچنین با اشاره به تدوین برنامه تمامی دستگاهها برای بهبود شاخص های توسعه مناطق مختلف استان، خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی تمامی دستگاههای دولتی و نهادهای حاکمیتی، تلاش می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم بر ارائه خدمات به روستاییان تاکید جدی دارد

دولت سیزدهم بر ارائه خدمات به روستاییان تاکید جدی دارد