مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-01اقتصادي

هزینه کرد بیش از 17 هزار میلیون ریال اعتبار برای خط کشی جاده ای


بیرجند_معاون راهداری اداره کل اهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: بیش از 17 هزار میلیون ریال اعتبار در راستای خط کشی 780 کیلومتر از جاده های استان هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدوی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یکی از رسالت های مهم اداره کل راهداری خط کشی محورهای مواصلاتی استان است.

وی از خط کشی 780 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: برای اجرای این حجم از عملیات بیش از 17 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه کاهش سوانح جاده ای یکی از مهمترین دغدغه های اجتماعی به ویژه در خراسان جنوبی که متأسفانه سالانه شاهد حوادث جاده ای زیادی می باشیم بوده است، یادآور شد: نصب و بهبود انواع علائم و تجهیزات ایمنی راه در کنار فرهنگ سازی و تشویق کاربران جاده به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در راستای کاهش تصادفات مؤثر است.

فدوی اضافه کرد: با توجه به نقش کلیدی تابلو و علائم در هدایت ترافیک و انتقال پیام به رانندگان به منظور ایجاد آمادگی و فرصت لازم برای واکنش در برابر خطرات احتمالی این اداره کل همواره اهتمام ویژه ای در نگهداری، تعمیر و نصب تابلوها و علائم ایمنی در محورهای استان داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد بیش از 17 هزار میلیون ریال اعتبار برای خط کشی جاده ای

هزینه کرد بیش از 17 هزار میلیون ریال اعتبار برای خط کشی جاده ای