مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-02اقتصادي

کمک 4 میلیارد تومانی مردم بخش دشتابی به نیازمندان


رییس کمیته امداد اداره دشتابی گفت: طی سال گذشته بیش از چهار میلیارد و 598 میلیون تومان کمک مردمی در قالب طرح های مختلف از سوی نیکوکاران به نیازمندان دشتابی اهداء شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین زهرا، سید ابوالفضل حاجی سید رضی اظهار کرد: مردم نیکوکاری در فرصت های مختلف و مناسبت هایی که داریم متناسب با نیت هایشان به نیازمندان و محرومان کمک می کنند.

وی ادامه داد: طی سال گذشته بیش از چهار میلیارد و 598 میلیون تومان کمک مردمی در قالب طرح های مختلف از سوی نیکوکاران به نیازمندان بخش دشتابی از توابع شهرستان بویین زهرا اهداء شده است که همه این کمک ها برای محرومان همین منطقه صرف شده است.

رییس کمیته امداد اداره دشتابی اضافه کرد: از این میزان کمک مردمی بیش از 372 میلیون تومان اطعام و افطاری، بیش از 193 میلیون تومان نذر و قربانی، بیش از 949 میلیون تومان احسان حسینی بوده است.

این مسئول افزود: در این مدت مردم نیکوکار بیش از 104 میلیون تومان در جشن عاطفه ها و 267 میلیون تومان در جشن نیکوکاری مشارکت کرده اند که کمک های جشن عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی برای کمک به تأمین لوازم تحصیلی دانش آموزان نیازمندان و کمک جشن نیکوکاری در آستانه پایان سال برای هزینه های پایان سال خانواده های نیازمندان صرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4 میلیارد تومانی مردم بخش دشتابی به نیازمندان

کمک 4 میلیارد تومانی مردم بخش دشتابی به نیازمندان