مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-20پزشكي

افتتاح پایگاه سنجش شنوایی نوزادان و کودکان پیش مدرسه درگزین


همزمان با هفته بهزیستی پایگاه سنجش شنوایی نوزادان و کودکان پیش دبستانی در مرکز درمانی شهدا قروه درگزین با همکاری بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان راه اندازی و افتتاح شد.

- ایسنا/همدان همزمان با هفته بهزیستی پایگاه سنجش شنوایی نوزادان و کودکان پیش دبستانی در مرکز درمانی شهدا قروه درگزین با همکاری بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان راه اندازی و افتتاح شد.

مدیر بهزیستی درگزین در حاشیه افتتاح این مرکز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال های گذشته مردم درگزین به دلیل نبود پایگاه سنجش شنوایی نوزادان و کودکان در شهرستان به ناچار مجبور به عزیمت به شهرستان رزن بودند که خوشبختانه با راه اندازی این پایگاه از این پس شاهد اجرای غربالگری شنوایی در شهرستان درگزین خواهیم بود.

فرانک محمدی با تاکید بر اینکه مردم باید برای پیشگیری از بروز معلولیت ها به اهمیت و ضرورت توجه به سلامت شنوایی کودکانشان پی برده و همکاری قوی در بحث غربالگری شنوایی داشته باشند،افزود: خوشبختانه در اولین روز از اجرای طرح استقبال خوبی از طرف مردم انجام گرفته است .

وی تصریح کرد: تامین نیرو غربالگر و دستگاه شنوایی جزء تعهدات بهزیستی برای این پایگاه و تامین فضا و مکان مناسب و تبلیغات و اطلاع رسانی نیز از وظایف شبکه بهداشت و درمان در این رابطه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پایگاه سنجش شنوایی نوزادان و کودکان پیش مدرسه درگزین

افتتاح پایگاه سنجش شنوایی نوزادان و کودکان پیش مدرسه درگزین