مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-03بين الملل

روسیه: میزبان 700هزار کودک پناهنده اوکراینی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، گریگوری کاراسین از نمایندگان مجلس علیای روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: در سال های اخیر، - همزمان با طرح ادعاهایی مبنی بر خارج ساختن اجباری بچه ‏های اوکراینی به مقصد روسیه، یکی از مقامات روس اعلام کرد که کشورش به صدها هزار کودک اوکراینی پناهندگی داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، گریگوری کاراسین از نمایندگان مجلس علیای روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: در سال های اخیر، 700 هزار کودک به ما پناه آورده اند.

آن ها از بمباران و گلوله ‏باران مناطق درگیری در اوکراین فرار کرده اند.

در حالی که مسکو تاکید دارد که برنامه اش برای آوردن کودکان از اوکراین به خاک روسیه برای محافظت از یتیمان و کودکان رها شده در مناطق درگیری است، مشخصاً در ژوییه 2022 آمریکا مدعی شد که روسیه 260 هزار کودک را اجباراً از سرزمین هایشان در اوکراین خارج کرده است.

همچنین وزارت ادغام سرزمین های اشغالی اوکراین دولت اوکراین ادعا کرده است که در حال حاضر 19492 کودک اوکراینی توسط روس ها به طور غیرقانونی از موطن خود اخراج شده اند.

روز گذشته شبکه آمریکایی ان بی سی نیوز فیلمی منتشر کرد که در آن ادعا می شد روس ها از یتیم خانه ای در شهر خرسون (که به تازگی به کنترل نیرو های روسیه درآمده)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: میزبان 700هزار کودک پناهنده اوکراینی هستیم

روسیه: میزبان 700هزار کودک پناهنده اوکراینی هستیم