مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 21:202023-07-03اقتصادي

برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان


معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: اولین مجوزی که سازمان توسعه تجارت ایران به نمایشگاه بین المللی مشهد در سال 1402 داده، مربوط به نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بیروت لبنان است که از 6 تا 9 مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: اولین مجوزی که سازمان توسعه تجارت ایران به نمایشگاه بین المللی مشهد در سال 1402 داده، مربوط به نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بیروت لبنان است که از 6 تا 9 مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

علی جلوه امروز، 12 تیر ماه، در نشست خبری دومین نمایشگاه بین المللی سنگ مشهد، اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی مشهد اولین سایت نمایشگاهی کشور پس از پایتخت است که هم از نظر فضای مسقف نمایشگاهی و هم از نظر برنامه هایی که در طول سال برگزار می کند، سرآمد نمایشگاه های کشور است.

وی افزود: 65 عنوان نمایشگاهی در طول سال در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود که تعداد این عنوان ها بیشتر هم خواهد شد.

در کنار نمایشگاه های داخلی پس از عبور از پاندمی کرونا، سازمان توسعه تجارت ایران از سال 1400 مجوز برگزاری سه نمایشگاه تاجیکستان، قرقیزستان و ترکمنستان را به نمایشگاه بین المللی مشهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان

برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان