جزییاتی از پروژه آزادراه تهران-شمال/ مسیری ایمن به مازندرانبه گفته مسئولان، عملیات ساخت و اجرای منطقه 2 آزادراه تهران-شمال ثبت رکوردهای جدیدی در صنعت راهسازی کشور است و نقطه عطفی در ارتقاء دانش، تخصص و نوآوری های صنعت راهسازی در تاریخ این کشور محسوب می شود. - به گفته مسئولان، عملیات ساخت و اجرای منطقه 2 آزادراه تهران-شمال ثبت رکوردهای جدیدی در صنعت راهسازی کشور است و نقطه عطفی در ارتقاء دانش، تخصص و نوآوری های صنعت راهسازی در تاریخ این کشور محسوب می شود. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه دو آزادراه تهران-شمال به طول 22 کیلومتر دارای بیشترین حجم تونل و پل در یک پروژه است، به نحوی که 80 درصد مسیر از پل و تونل تشکیل شده و به گفته مسئولان این پروژه و آنطور که شرکت ساخت هم تاکید کرده، این موضوع نشان دهنده حجم سنگین عملیات اجرایی به همراه پیچیدگی های فنی در ساخت یک آزادراه است. استفاده از توان و تخصصی مهندسان ایرانی و بومی سازی تجهیزات مورد نیاز در این ابرپروژه، از ویژگی های اصلی این بخش از آزادراه تهران-شمال است. ساخت پل های بلند و بزرگ مسیر با استفاده از قالب های شاریو توسط پیمانکاران ایرانی و ساخته شده در داخل کشور یکی از افتخارات این پروژه است و ساخت پلی به بلندی 320 متر طول و 40 متر ارتفاع یکی از نمونه های این اقدام است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |