مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-08اقتصادي

جزییاتی از پروژه آزادراه تهران-شمال/ مسیری ایمن به مازندران


به گفته مسئولان، عملیات ساخت و اجرای منطقه 2 آزادراه تهران-شمال ثبت رکوردهای جدیدی در صنعت راهسازی کشور است و نقطه عطفی در ارتقاء دانش، تخصص و نوآوری های صنعت راهسازی در تاریخ این کشور محسوب می شود.

- به گفته مسئولان، عملیات ساخت و اجرای منطقه 2 آزادراه تهران-شمال ثبت رکوردهای جدیدی در صنعت راهسازی کشور است و نقطه عطفی در ارتقاء دانش، تخصص و نوآوری های صنعت راهسازی در تاریخ این کشور محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه دو آزادراه تهران-شمال به طول 22 کیلومتر دارای بیشترین حجم تونل و پل در یک پروژه است، به نحوی که 80 درصد مسیر از پل و تونل تشکیل شده و به گفته مسئولان این پروژه و آنطور که شرکت ساخت هم تاکید کرده، این موضوع نشان دهنده حجم سنگین عملیات اجرایی به همراه پیچیدگی های فنی در ساخت یک آزادراه است.

استفاده از توان و تخصصی مهندسان ایرانی و بومی سازی تجهیزات مورد نیاز در این ابرپروژه، از ویژگی های اصلی این بخش از آزادراه تهران-شمال است.

ساخت پل های بلند و بزرگ مسیر با استفاده از قالب های شاریو توسط پیمانکاران ایرانی و ساخته شده در داخل کشور یکی از افتخارات این پروژه است و ساخت پلی به بلندی 320 متر طول و 40 متر ارتفاع یکی از نمونه های این اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از پروژه آزادراه تهران-شمال/ مسیری ایمن به مازندران

جزییاتی از پروژه آزادراه تهران-شمال/ مسیری ایمن به مازندران