مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-13سياسي

تحریم دارویی ایران توسط مدعیان حقوق بشر/جنایت سردشت نسل کشی بود


دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی گفت: کشورهایی که ادعای حقوق بشر می کنند ناجوانمردانه داروهای درمانی مصدومان و جانبازان شیمیایی کشورمان را تحریم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سکینه سادات پاد چهارشنبه شب در نشست خبری و تخصصی حقوق بشری با عنوان حق بر زنده نگه داشتن حقیقت جنایت سردشت در خصوص قربانیان و جانبازان بمباران شیمیایی سردشت، اظهار کرد: ما باید با همه کشورهای ظلم دیده و مورد هجمه قرار گرفته از طرف قدرت های جهان، ائتلاف و اجماع مشترکی داشته باشیم تا بتوان ضمن ایستادگی و مقاومت بیشتر در برابر ظلم آنها، تمرکز مجامع جهانی را به این آسیب ها معطوف کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه برای اولین بار در شهر سردشت حضور یافته ام از درد شما عزیزان متأثر شدم و تمام توان خود را احقاق حقوق مصدومان شیمیایی سردشت به کار می گیرم، عنوان کرد: دیدگاه ما به موضوع سردشت یک دیدگاه حقوقی و متفاوتی است و از لحاظ حقوقی روایت گر مظلومیت مردم سردشت خواهیم بود.

دستیار ویژه رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی با اشاره به اینکه 85 شرکت آلمانی، 19 شرکت فرانسوی و 18 کشور انگلیسی و آمریکایی مواد شیمیایی را در اختیار رژیم بعث عراق قرار دادند، گفت: این رژیم هم به صورت ناجوانمردانه از این مواد شیمیایی علیه مردم مظلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم دارویی ایران توسط مدعیان حقوق بشر/جنایت سردشت نسل کشی بود

تحریم دارویی ایران توسط مدعیان حقوق بشر/جنایت سردشت نسل کشی بود