مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 20:512023-07-07سياسي

سنگ تمام خوزستانی ها برای عید امامت و ولایت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن 18 ماه ذیحجه سالروز معرفی یعسوب الدین امام المتقین حضرت امیرالمومنین علی(ع) به عنوان امام و ولی مسلمین و عید غدیرخم جشن و سرور با حضور مردم ولایتمدار در نقاط مختلف استان خوزستان زادگاه سردار شهید بهنام محمدی راد و سردار شهید مسلم حاتمی برگزار شد.

جشن و شادی به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیرخم با حضور اقشار مختلف مردم در مساجد، حسینیه ها، تکایا و دیگر اماکن مذهبی نقاط مختلف استان خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، سردار شهید کرم سیاهپور و سردار شهید صحنعلی تاراس برگزار شد که شیعیان در این روز فرخنده به شادمانی و سرور پرداختند.

با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم جشن عید غدیر و امامت حضرت امیرالمومنین(ع) حرم علی بن مهزیار اهوازی واقع در خیابان شهید باقری برگزار شد که در این برنامه اهالی دیار اهواز زادگاه شهید محمد امتی، شهید علی اکبر نقی ترابی و جانباز شهید حسین نویدی حضور یافتند و مصطفی مروانی، احمد سواری، سید محمد امام و سعید حردانی در این برنامه شعرخوانی کردند.

به همت هیئت منادیان ظهر نیز به مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم جشنی با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از جوانان اهواز در یادمان سردار شهید علی هاشمی واقع در گلزار شهدای اهواز برگزار شد که ایمان عسکری و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام خوزستانی ها برای عید امامت و ولایت

سنگ تمام خوزستانی ها برای عید امامت و ولایت