مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-11بين الملل

مجوز محدود آمریکا به ونزوئلا، تلاشی جدید برای استعمار کاراکاس است


رییس جمهور ونزوئلا در سخنانی صدور مجوز صادرات محدود گاز مایع از سوی آمریکا به کشورش را تلاشی جدید برای استعمار کاراکاس دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نیوز ترند دیتِیل، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا در سخنانی از محدود بودن مجوز آمریکا برای فروش گاز مایع به کاراکاس انتقاد کرد.

رییس جمهور ونزوئلا مجوز صادر شده از سوی توسط دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) مبنی بر صدور مجوز صادرات گاز مایع به این کشور به مدت یک سال را زیر سوال برد و آن را تلاشی جدید برای استعمار علیه کشورش دانست.

نیکلاس مادورو در این ارتباط اضافه کرد: اگر به هر محصولی نیاز داریم که از نفت گرفته شده باشد، چگونه است که ایالات متحده می گوید من به ونزوئلا اجازه خرید آن را به مدت یک سال می دهم؟ این دیگر چه شرایطی است؟ به همین دلیل است که ما باید از شر این تحریم ها خلاص شویم و ونزوئلا مجدداً استقلال مطلق خود را از هرگونه الزام و اجبار یا هرگونه قصد استعمار به دست آورد.

وی در این خصوص اضافه کرد که از آزادی تجارت و آزادی اقتصادی مطلق کشورش که با بیش از 900 تحریم اعمال شده از سوی ایالات متحده مواجه است، حمایت می کند.

کاراکاس پیشتر اعلام کرده بود که بیش از 900 اقدام قهری آمریکا علیه ونزوئلا موجب کاهش 99 درصدی درآمد این کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز محدود آمریکا به ونزوئلا، تلاشی جدید برای استعمار کاراکاس است

مجوز محدود آمریکا به ونزوئلا، تلاشی جدید برای استعمار کاراکاس است