مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-21سياسي

همایش شیرخوارگان حسینی در ورامین برگزار شد


همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی با حضور پرشور مردم مؤمن و همیشه در صحنه دیار 15 خرداد در مصلی بزرگ صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین برگزار شد.

- ایسنا/تهران همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی با حضور پرشور مردم مؤمن و همیشه در صحنه دیار 15 خرداد در مصلی بزرگ صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ؛ همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی صبح جمعه 30 تیر ماه با حضور جمع کثیری از مردم متدین و انقلابی شهرستان ورامین در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

مادران ورامینی فرزندان شیرخوار خود را از نقاط دور و نزدیک به این مصلی رسانده بودند تا در مراسم و آیین ویژه ای به یاد حضرت علی اصغر(ع) شرکت کنند.

مادران ورامین با به تن کردن پیراهن های سفید و بستن سربند حضرت علی اصغر(ع) بر روی سر فرزندان خود، از خداوند متعال خواستند تا ثمره زندگیشان در راه و مکتب حسین بن علی(ع) قدم بردارد.

نوای لالایی و گریه های مادران از حاشیه های همایش شیرخوارگان حسینی بود که صحنه های غم انگیزی از حوادث عاشورا را برای حاضران در این همایش زنده کرد.

مادحین اهل بیت عصمت و طهارت در این مراسم به قرائت اشعاری در رثای حضرت علی اصغر(ع) و شهدای کربلا پرداختند و حاضران در این برنامه نیز در سوگ سید و سالار شهیدان به سر و سینه زده و اشک ماتم ریختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش شیرخوارگان حسینی در ورامین برگزار شد

همایش شیرخوارگان حسینی در ورامین برگزار شد