مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-16سياسي

هیات های مذهبی در مراسم عزاداری از تمثال شهدا استفاده کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:از هیات های مذهبی در ماه محرم و در مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان، از تمثال شهدا استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدهادی نظیری در همایش هیأت کانون جهاد تبیین که در سالن همایش های شهید محمود شهبازی سپاه انصارالحسین (ع) همدان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت بالای هیأت های مذهبی اظهار کرد: از هیأت های مذهبی درخواست دارم که در مراسمات عزاداری خود هر شب به نام و یاد یک شهید پرداخته و از تمثال شهدا در عزاداری سرور و سالار شهیدان استفاده کنند.

وی با اهمیت پرداختن به وصیت نامه شهدا در هیأت ها اشاره کرد و افزود: همزمانی عاشورا و روز جمعه، می طلبد تا نماز جمعه روز عاشورا خیلی باشکوه برگزار شود.

اهل بیت (ع) آمدند تا اراده خداوند متعال را بر زمین محقق کنند، امیدواریم ما هم منطبق با اراده اهل بیت (ع) و سیره و روش آنها رفتار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، با بیان اینکه رمز پیروزی ما ایستادگی در مقابل دشمن است نه عقب نشینی و کوتاه آمدن از آرمان ها، عنوان کرد: شهدا رفتند و در قله های مسیر انقلاب قرار گرفتند تا ما راه را گم نکنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های مذهبی در مراسم عزاداری از تمثال شهدا استفاده کنند

هیات های مذهبی در مراسم عزاداری از تمثال شهدا استفاده کنند