مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 19:152023-06-28سياسي

بازسازی واقعه غدیر خم در آذربایجان شرقی معطّل پشتیبان مالی است


دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در آذربایجان شرقی گفت: گروه های جهادی آماده بازسازی واقعه غدیر خم در استان هستند، اما در در رابطه با پشتیبانی مالی مشکلات بسیاری داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین حسن کاملی فر روز چهارشنبه، در نشست خبری برنامه دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: عید قربان تا غدیر دهه امامت و ولایت نامگذاری شده و فرصت ارزشمندی است تا وظیفه و دین خود را نسبت به امیر المؤمنین (ع) به جای آورد.

وی در رابطه با غدیر و اهمیت مسئله، ادامه داد: مظلومیت و غربت غدیر بیشتر به این دلیل است که ارزش واقعی مسئله تبیین نشده است، خطبه غدیر که خطبه ای مفصل و واقعه ای بی نظیری است چراکه جلسه عظیم 120 هزار نفری با یک سخنران برگزار شده و این همه جمعیت سه روز برای بیعت یکجا ماندند، اما از این واقعه و خطبه مفصل تنها چند جمله مختصر مطرح است در حالی که پیغمبر (ص) به طور مفصل در این باره سخن گفته و ولایت 12 امام مخصوصاً امام دوازدهم رارا تبیین و تبلیغ کرده است که امروز صاحب اصلی غدیر است و در مورد امام دوازدهم پیامبر (ص) مطالب مهمی را بیان کردند.

وی افزود: خطبه غدیر، خطبه مفصلی است و در این روز 100 آیه بیان، تببین و تفسیر شده و پیامبر (ص) چندین سوره قرآن را در خطبه غدیر تفسیر می کنند و آیات مشهور و معروف بسیاری چون آیه تبلیغ که آیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی واقعه غدیر خم در آذربایجان شرقی معطّل پشتیبان مالی است

بازسازی واقعه غدیر خم در آذربایجان شرقی معطّل پشتیبان مالی است