مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-25دانش

اجرای طرح های دستیار آموزشی و هیأت علمی وابسته در دانشگاه آزاد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی از «اجرایی سازی طرح دستیار آموزشی»، «پیاده سازی طرح هیأت علمی وابسته»، «تدوین طرح مأموریت گرایی مبتنی بر آمایش»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و چهارمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تهران مرکزی گفت: تمدن اسلامی از مقطعی که پس از واقعه عاشورا و تأثیرات حوادث آن به وجود آمد، جلوه ای دیگر از امامت را نمایان کرد.

به امام محمدباقر(ع) شکافنده و تبیین گر علم ابلاغ شد و فضایی به وجود آمد که بنیه علمی دوره اسلامی و فرهنگ قرآن ظهور و بروز یافت؛ به طوری که تمدن غرب با همه عظمت خود در برابر تمدن اسلامی حرفی برای گفتن نداشت.

وی ادامه داد: امام محمدباقر (ع) و بعد از ایشان امام جعفر صادق (ع) فضایی ایجاد کردند که مقدمه ای برای تمدن دوره اسلامی شد که در دوران امام رضا (ع) پایه گذاری نهایی آن صورت گرفت و این تمدن توانست 500 سال در این سرزمین پایدار بماند.

طهرانچی در ادامه به آیه 142 سوره اعراف اشاره کرد و گفت: در این آیه شریفه نکات قابل تأمل بسیاری وجود دارد و می توان آن را با واقعه غدیرخم مرتبط دانست چرا که جامعه اسلامی هیچ گاه بدون رهبر نمی ماند حتی زمانی که پیامبر (ص) برای یک چله جامعه را ترک می کند، جانشین برای جامعه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های دستیار آموزشی و هیأت علمی وابسته در دانشگاه آزاد

اجرای طرح های دستیار آموزشی و هیأت علمی وابسته در دانشگاه آزاد