مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-19اجتماعي

گسترش پایگاه های امداد و نجات جاده ای در استان بوشهر


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از گسترش پایگاه های امداد و نجات جاده ای در استان بوشهر خبر داد و گفت: ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت ها استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بابک محمودی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: حضور صنایع بزرگ و تأسیسات عظیم و نقاط خاص در استان بوشهر شرایط ویژه ای را برای این استان رقم زده است.

وی با اشاره به وجود جاذبه های متعدد و متنوع در سواحل استان بوشهر خاطرنشان کرد: ایجاد امکانات امداد و نجات ساحلی در استان بوشهر در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار گرفته است.

محمودی از فعالیت 500 پایگاه امداد و نجات ساحلی در شمال کشور خبر داد و بیان کرد: گردشگران در نیمه دوم سال بیشتر به استان های ساحلی در جنوب کشور مسافرت می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در جنوب کشور مرزهای دریایی طولانی وجود دارد با مشارکت استانداری ها زیرساخت پایگاه های امداد و نجات دریایی و سالم سازی دریا در استان های جنوبی توسعه می یابد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه در یک سال گذشته و 4 ماه نخست امسال هیچ غرقی در نوار ساحلی استان بوشهر تحت پوشش طرح سالم سازی امداد و نجات هلال احمر ثبت نشده است تصریح کرد: این مهم نشان می دهد مسئولان در حوزه آموزش و امدادگران هلال احمر در عرصه خدمات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش پایگاه های امداد و نجات جاده ای در استان بوشهر

گسترش پایگاه های امداد و نجات جاده ای در استان بوشهر