مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 10:112023-07-07سياسي

شرکت دانش بنیان تبریزی رقیب غول های تجارت الکترونیک در جهان!


خبرگزاری فارس_ تبریز؛ کتایون حمیدی: در مدرسه ای که درس می خواندم به ما یاد داده بودند که  وطن با حضور نوابغ زندگی می کند و با خون شهدا زنده می ماند ؛ این حرف را همیشه در گوشه ای از مغزم نگه داشته بودم تا اینکه وارد عرصه رسانه شده و بیشتر و بیشتر با هر دو قشر نبوغ و شهدا آشنا شدم؛ تازه اینجا بود که به کلمه به کلمه این حرف رسیدم.

برای این منظور در حاشیه نشست هم اندیشی برگزیدگان ادوار رینوتکس گفتگویی با یکی از نوابغ کارآفرین استان انجام دادیم که طرح و ایده های اجرایی او نه تنها موجب کارآفرینی برای جوانان زیادی شده است، بلکه تولیدات اش هم در رقابت با بازار بزرگ جهانی و ابرقدرت هایی مثل کره و چین و کشورهای اروپایی است.

 جعفر صبحی، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز و مدیرعامل شرکت و کارخانه تولیدی دانش بنیان صبح پارلا آسیا است که از سال 1374 و درست زمانی که هنوز خود دانشجوی کارشناسی برق دانشگاه تبریز ایده این کار در ذهن اش زده شد.

وی با بیان اینکه شرکت و کارخانه تولیدی بنده در بخش تولید بُرد الکترونیکی در حوزه لوازم خانگی و صنایع خودرو فعال است ، اظهار کرد: از سال 1374 و زمانی که سال سوم دانشجوی برق در دانشگاه تبریز بودم فعالیت های سطحی در حوزه تحصیلی خودم شروع کردم که غالبا به یاری اساتیدم انجام می گرفت، زمانی که وارد مقطع کارشناسی ارشد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت دانش بنیان تبریزی رقیب غول های تجارت الکترونیک در جهان!

شرکت دانش بنیان تبریزی رقیب غول های تجارت الکترونیک در جهان!