مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-17بين الملل

دیپلماسی عمومی ؛ از پیتزا داوود تا دوبلور کاپیتان سوباسا


اینکه در پیام تسلیت سفارت ژاپن، برای عکس استفاده شده ذکر منبع کردند و نوشته اند تصویر را از روزنامه انگلیسی زبان تهران تایمز برداشته اند نشانه امانتداری و رعایت اصول اخلاقی - حرفه ای است.

- اینکه در پیام تسلیت سفارت ژاپن، برای عکس استفاده شده ذکر منبع کردند و نوشته اند تصویر را از روزنامه انگلیسی زبان تهران تایمز برداشته اند نشانه امانتداری و رعایت اصول اخلاقی - حرفه ای است.

عصرایران ؛ رضا غبیشاوی - این دو تصویر، مربوط  به تسلیت قدیمی سفارت فرانسه (اذر 1400) و پیتزا داوود (اولین پیتزا فروشی تهران) در نزدیکی سفارت فرانسه در خیابان نوفل لوشاتو قرار دارد.

دومی هم چون صداپیشه علی محمد اشکبوس دوبله معروف ترین و محبوب ترین انیمیش ها (یا مثل قدیم کارتون ها)ی ژاپنی در ایران را عهده داربود.

انیمیشن کاپیتان سوباسا (فوتبالیست ها) که در ایران به فوتبالیست ها مشهور است و هاچ زنبور عسل که به اصطلاحی در گفتار فارسی تبدیل شد.

- اینکه این دو سفارتخانه بابت چنین حوادثی، واکنش نشان می دهند و پیام تسلیت منتشر می کنند قابل توجه است.

اینکه سفارت ژاپن حواسش به دوبلور ایرانی فوتبالیست ها هست و می داند دوبله و صدای با کیفیت دوبله نقش به سزایی در محبوبیت انیمشن های ژاپنی در ایران داشته؛ اینکه سفارت فرانسه از پیتزایی معروف و نزدیک خیابان شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی عمومی ؛ از پیتزا داوود تا دوبلور کاپیتان سوباسا

دیپلماسی عمومی ؛ از پیتزا داوود تا دوبلور کاپیتان سوباسا