مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-14سياسي

افتتاح خط آبرسانی با تانکر در 110 روستای استان کرمان


در ادامه فعالیت های محرومیت زدایی سپاه، امروز 23 تیرماه آبرسانی به 110 روستا در استان کرمان با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان در ادامه فعالیت های محرومیت زدایی سپاه، امروز 23 تیرماه آبرسانی به 110 روستا در استان کرمان با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با افتتاح این پروژه 53 هزار نفر از ساکنان 110 روستا در شهرستان های رابر، قلعه گنج، جیرفت، ریگان، عنبرآباد، بم، رودبار جنوب، فهرج، نرماشیر، ارزوییه و رفسنجان از آب شرب پایدار بهره مند شدند.

برپایه این گزارش، برای این پروژه 340 کیلومتر خط انتقال و شبکه روستایی، 27 حلقه چاه تجهیز و حفر و بیش از 5000 مترمکعب مخزن سازی به تعداد 20 مخزن انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پروژه ها در خانه پدری تاج علی سلیمانی در روستای قنات ملک زادگاه سردار حاج قاسم سلیمانی افتتاح شدند.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نیز در این آیین گفت: اگر جهادسازندگی مانده بود ما در سال 1402 این مشکلات را نداشتیم.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم همه محرومیت هایی که وجود دارد را از بین ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط آبرسانی با تانکر در 110 روستای استان کرمان

افتتاح خط آبرسانی با تانکر در 110 روستای استان کرمان