مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-25ورزشي

صعود یوزهای نوجوان به جام جهانی با برتری در ضربات پنالتی


شاگردان حسین عبدی با برتری مقابل یمن ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت های نوجوانان آسیا، مجوز حضور در جام جهانی را به دست آوردند.

- شاگردان حسین عبدی با برتری مقابل یمن ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت های نوجوانان آسیا، مجوز حضور در جام جهانی را به دست آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوجوانان ایران و یمن در قالب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های نوجوانان آسیا از ساعت 13:30 دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه تاماسات تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار در 90 دقیقه وقت قانونی بدون گل مساوی تمام شد و در ضربات پنالتی با برتری 4 بر 2 ایران به پایان رسید.

ایران با پیروزی در این دیدار توانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند و جواز حضور در رقابت های جام جهانی نوجوانان را به دست بیاورد تا برای پنجمین بار به جام جهانی نوجوانان صعود کند.

ایران با ترکیب آرشا شکوری، نیما اندرز، حسام نفری، عرفان درویش عالی، اسماعیل قلی زاده، امیرمحمد رزاقی نیا، یعقوب براجعه، کسری طاهری، ابوالفضل زمانی، ماهان صادقی و ابوالفضل ذلیخایی به زمین رفت و در نیمه اول یک بازی نسبتا برابری را مقابل یمن ارائه داد.

تقابل دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود یوزهای نوجوان به جام جهانی با برتری در ضربات پنالتی

صعود یوزهای نوجوان به جام جهانی با برتری در ضربات پنالتی