مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 20:252023-06-25سياسي

3 هزار روز جنگ یمن چگونه گذشت؟


جنگ سه هزار روزه یمن نشان داد که اراده محکم و توکل به خدا بسیار تعیین کننده است و پیروزی تنها با اتکا به پول و سلاح همانگونه که دشمنان به آن معتقد بودند، - به دست نمی آید.

خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: برخی از دولت ها به محض اینکه مورد هجوم همه جانبه از سوی قدرت های بزرگ قرار گیرند، سقوط می کنند، اما یمن با وجود جنگ گسترده سه هزار روزه علیه آن، حاضر به تسلیم نشده و در برابر قدرت های بزرگ مقاومت کرد.

با بررسی تحولات جنگ سه هزار روزه علیه یمن و اینکه چگونه از همان روزهای آغازین آن، کشورهای متجاوز مورد حمایت مالی و تسلیحاتی قرار گرفته اند، به خوبی می توان پی برد که این خداوند و حمایت های الهی است که یمن را پیروز این جنگ کرد.

نمی توان فقط با نگاه مادی سال های جنگ یمن را مورد مطالعه قرار داد.

جنگ زمانی شروع شد که یمن در حالت ضعف، تجزیه و فروپاشی قرار داشت و در چنین شرایطی بود که نیروهای منطقه ای و بین المللی با حمایت و پشتیبانی از قدرت های جهانی از طریق آسمان، زمین و دریا به یمن تجاوز کردند و آن را تحت محاصره قرار دادند، اما با وجود همه این تجاوزات و جنایات در طول سه هزار روز جنگ، مردم یمن ایستادگی کرده و در برابر متجاوزان مقاومت کردند و از خلال این مقاومت پیروزی هایی به دست آوردند که نمی توان آنها را از نظر مادی سنجید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار روز جنگ یمن چگونه گذشت؟

3 هزار روز جنگ یمن چگونه گذشت؟