مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:052023-06-27فرهنگي

سیزدهمین دوسالانه تصویرگری در قم برگزار می شود


معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: سیزدهمین دوسالانه تصویرگری با نمایش آثار منتخب در روزهای 8 تا 22 تیرماه در نگارخانه های فرهنگ و سرو برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کاظم رضوانی ظهر سه شنبه در نشست خبری سیزدهمین جشنواره دوسالانه تصویرگری استان قم در نگارخانه فرهنگ اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بهره گیری از ظرفیت های انجمن های فرهنگی و هنری است.

وی با بیان اینکه انجمن ها بازوی توانمند اداره کل در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری محسوب می شوند افزود: باور داریم اگر انجمن ها فعال باشند، برنامه های باکیفیتی را می توان دنبال کرد و بر همین اساس، جشنواره ها، همایش ها و دوسالانه های مختلفی در قم به همت انجمن های هنری در طول سال برگزار می شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به برگزاری سیزدهمین جشنواره دوسالانه تصویرگری استان قم اشاره کرد و گفت: این رویداد هنری به همت انجمن هنرهای تجسمی استان و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

رضوانی ادامه داد: هنرهایی همانند نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور و تصویرسازی و مباحث نظریه هنر زیرمجموعه انجمن هنرهای تجسمی استان قم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین دوسالانه تصویرگری در قم برگزار می شود

سیزدهمین دوسالانه تصویرگری در قم برگزار می شود