مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-22حوادث

استفاده از بالگرد هلال احمر برای امدادرسانی در آب های استان بوشهر


معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ظرفیت بالگرد هلال احمر برای امدادرسانی در آب های استان بوشهر استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد قاسمی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدید رییس جمعیت هلال احمر کشور از بندر بوشهر مقرر شده پس از طراحی ساز و کار لازم، از ظرفیت بالگرد این مجموعه برای امدادرسانی در آب های استان استفاده شود.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همکاری و تعامل بین دستگاه ها یکی از مؤلفه های مهم برای امدادرسانی به موقع در شرایط اضطرار دریایی است.

وی بیان کرد: هم اکنون مراکز جست و جو و نجات دریایی بنادر استان بوشهر با برخورداری از 6 فروند شناور تندرو ناجی آماده امدادرسانی شبانه روزی در شرایط اضطرار دریایی هستند.

قاسمی ادامه داد: در برخی از شرایط خاص اضطرار دریایی باید تمام ظرفیت دستگاه های زی ربط برای امدادرسانی بکارگیری شود که در این بین هلال احمر استان جایگاهی ویژه دارد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در کنار رسالت انسان دوستانه خود با برخورداری از بالگرد مجهز می تواند نقطه قوتی برای امدادرسانی دریایی در آب های استان باشد.

رییس جمعیت هلال احمر با حضور در بندر بوشهر، از ظرفیت امدادرسانی این بندر را دیدن کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از بالگرد هلال احمر برای امدادرسانی در آب های استان بوشهر

استفاده از بالگرد هلال احمر برای امدادرسانی در آب های استان بوشهر