مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-20سياسي

انتخابات، مهم ترین فرصت برای حق تعیین سرنوشت مردم است


مدیر کل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، انتخابات را مهم ترین فرصت برای حق تعیین سرنوشت مردم عنوان کرد و افزود: انتخابات و صندوق رای یکی از مهم ترین ابزارها برای نظام اسلامی و مردم سالاری است و در آن سرنوشت مردم تجلی پیدا کرده و محقق می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، انتخابات را مهم ترین فرصت برای حق تعیین سرنوشت مردم عنوان کرد و افزود: انتخابات و صندوق رای یکی از مهم ترین ابزارها برای نظام اسلامی و مردم سالاری است و در آن سرنوشت مردم تجلی پیدا کرده و محقق می شود.

عبدالله مرادی روز پنجشنبه، 29 تیرماه در ششمین همایش آموزش منطقه ای ستاد انتخابات کشور در تبریز، به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی مفهوم عاریتی و مفهومی دو گانه نیست بلکه ذات، بنیان و ریشه ی جمهوریت و اسلامیت از فرهنگ ایرانی و اسلامی نشات گرفته و جوشش یافته است.

وی انتخابات را مبتنی بر مردم سالاری دینی عنوان کرد و افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب مشروعیت مسئولان و نظام اسلامی به عدالت محوری و انتخابات گره خورده است و در همین راستا انتخابات صرفا یک بیان مقطعی و برای یک دوره خاص و مشخصی نیست بلکه مبتنی بر مردم سالاری دینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات، مهم ترین فرصت برای حق تعیین سرنوشت مردم است

انتخابات، مهم ترین فرصت برای حق تعیین سرنوشت مردم است