مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-08اقتصادي

شیراز میزبان نمایشگاه بیست و دوم قطعات خودرو خواهد بود


مدیرعامل شرکت بین المللی نمایشگاه های فارس گفت: بیست و دومین نمایشگاه قطعات خودرو، بیستم تا بیست و سوم تیرماه، در محل دائمی نمایشگاه های این استان در شیراز برگزار می شود.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت بین المللی نمایشگاه های فارس گفت: بیست و دومین نمایشگاه قطعات خودرو، بیستم تا بیست و سوم تیرماه، در محل دائمی نمایشگاه های این استان در شیراز برگزار می شود.

محسن نهاوندی شنبه 17 تیرماه در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه قطعات خودرو، تولید و عرضه کنندگانی از 10 استان کشور حضور خواهند داشت، گفت: در این نمایشگاه، شرکت هایی از کشور عراق برای گرفتن نمایندگی عرضه قطعات خودرو، حضور خواهند داشت.

او با اشاره به جایگاه فارس در صنعت خودرو، گفت: فارس در صنعت خودرو رشد خوبی داشته و علاوه بر اینکه در تولید قطعات 50 سال قدمت دارد، مهد قالب سازی ایران هم به شمار می رود؛ هم اینک علاوه بر فعالیت شرکت ایران خودرو در شیراز، شرکت های جدیدی هم در زمینه تولید قطعات خودرو فعالیت دارند و این امر موجب رشد چشمگیر این صنعت شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: فارس پتانسیل های زیادی در بومی سازی قطعات خودرو دارد که امیدواریم این نمایشگاه بتواند باعث توسعه بازار و حرکت به سمت بومی سازی قطعات خودرو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز میزبان نمایشگاه بیست و دوم قطعات خودرو خواهد بود

شیراز میزبان نمایشگاه بیست و دوم قطعات خودرو خواهد بود