مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 07:152023-07-18اجتماعي

ایستگاه های دوچرخه در همدان توسعه می یابد


سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان از بازگشایی خانه های شماره «یک» و «2» مسیر دوچرخه بلوار ارم خبر داد و گفت : ایستگاه های دوچرخه در همدان با هدف حمل و نقل پاک توسعه می یابد.

-  امیر بهرامی شرافت در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از بازگشایی خانه های شماره یک و 2 مسیر دوچرخه بلوار ارم خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای توسعه و ترویج حمل و نقل پاک انجام می شود.

وی افزود: رشد شهرنشینی و جمعیت شهری از یک سو و افزایش عبور و مرور ساکنان با وسایل نقلیه از سوی دیگر مشکلات بسیاری را در سیستم حمل و نقل ایجاد کرده که برای کاهش معضل ترافیک و آلودگی هوا طرح هایی توسط سازمان مدیریت شبکه حمل و نقل شهرداری اجرا خواهد شد که می توان به توسعه و ترویج حمل و نقل پاک و استفاده از دوچرخه اشاره کرد.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان توسعه و ترویج حمل و نقل پاک با استفاده از دوچرخه را یکی از برنامه هایی دانست که با آن می توان تا حد قابل توجهی آرامش را به سیستم حمل و نقل و عبور و مرور شهری بازگرداند.

وی تصریح کرد: شرکت جدیدی با شرایط مد نظر شهرداری همدان، برای مدیریت و اداره این ایستگاه ها در مزایده سازمان برنده شده و در روزهای آتی فعالیت خود را در این زمینه آغاز خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه های دوچرخه در همدان توسعه می یابد

ایستگاه های دوچرخه در همدان توسعه می یابد