مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-16اقتصادي

راد: 79 درصد مطالبات کلزاکاران پرداخت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید سعید راد» از رشد بی سابقه خرید کلزا در استان های کردستان و خراسان رضوی خبر داد و افزود: خرید این محصول نسبت به سال گذشته در کردستان 10 برابر و در خراسان رضوی 9.

- مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام این که 79 درصد مطالبات مربوط به خرید دانه روغنی کلزا به حساب کلزاکاران کشور پرداخت شده است، گفت: در 10 استان کشور، 100 درصد مطالبات کلزاکاران را پرداخت کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد از رشد بی سابقه خرید کلزا در استان های کردستان و خراسان رضوی خبر داد و افزود: خرید این محصول نسبت به سال گذشته در کردستان 10 برابر و در خراسان رضوی 9.

5 برابر شده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه رشد خرید کلزا در استان های کرمانشاه و مازندران نیز کم سابقه بوده است، اظهارداشت: خرید این محصول در کرمانشاه 5 برابر و در مازندران 3.

5 برابر سال گذشته شده است.

راد با بیان اینکه نیمی از کلزای کشور از دو استان خوزستان و گلستان خریداری شده است، تصریح کرد: خوزستان با 30 درصد و گلستان با 20 درصد، رتبه های اول و دوم خرید کلزای کشور را در اختیار دارند و مازندران نیز با 9 درصد در جایگاه سوم قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راد: 79 درصد مطالبات کلزاکاران پرداخت شد

راد: 79 درصد مطالبات کلزاکاران پرداخت شد