مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 20:202023-07-08سياسي

رییسی درگذشت مادر شهیدان سجادی را تسلیت


رییس جمهور در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان والامقام سید علی اکبر و سیدحسین سجادی و مادر همسر شهید والامقام محمد صالحی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم رقیه سلطان ستوده مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر سید علی اکبر و سید حسین سجادی و مادر همسر شهید والامقام محمد صالحی تصریح کرد: این بانوی مؤمنه و اسوه مقاومت و صبوری که فداکاری و ایثار را با شیرینی عشق به ائمه اطهار (ع) در جان فرزندان خود پرورانده بود، الگوی درخشانی برای همه مادران شجاع و آزاده این مرز و بوم است.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت حاجیه خانم رقیه سلطان ستوده مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر سید علی اکبر و سید حسین سجادی و مادر همسر شهید والامقام محمد صالحی، موجب تألم خاطر شد.

این بانوی مؤمنه و اسوه مقاومت و صبوری که فداکاری و ایثار را با شیرینی عشق به ائمه اطهار (ع) در جان فرزندان خود پرورانده بود، الگوی درخشانی برای همه مادران شجاع و آزاده این مرز و بوم است.

این جانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان مرکزی و به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می گویم و از درگاه ایزد رحمان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی درگذشت مادر شهیدان سجادی را تسلیت

رییسی درگذشت مادر شهیدان سجادی را تسلیت