مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-18اقتصادي

نیکزاد: 200 هزار واحد مسکن تا پایان سال در کشور ساخته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اکبر نیکزاد روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از 82 واحد مسکونی خانواده های حداقل 2 نفر فرزند معلول در کرمانشاه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: - رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد تا پایان امسال 200 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی را که هم اینک در حال ساخت است به پایان رسانده و به متقاضیان واگذار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اکبر نیکزاد روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از 82 واحد مسکونی خانواده های حداقل 2 نفر فرزند معلول در کرمانشاه اظهار کرد: براساس قانون جهش تولید سالانه باید یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد باید 200 هزار واحد در مناطق روستایی احداث گردد.

وی افزود: با توجه به توانمندی های بنیاد مسکن در احداث مسکن، ساخت 200 هزار واحد مسکن در مناطق شهری نیز به این بنیاد واگذار شد و بر همین اساس بنیاد مسکن سالانه باید 400 هزار واحد مسکونی را در شهر و روستا احداث نماید.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: بر همین اساس این بنیاد از سال گذشته تا الان 451 هزار واحد شهری و روستایی را آغاز کرده است که از این تعداد تاکنون 145 هزار واحد به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: 200 هزار واحد مسکن تا پایان سال در کشور ساخته می شود

نیکزاد: 200 هزار واحد مسکن تا پایان سال در کشور ساخته می شود