مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 19:452023-06-24سياسي

رتبه اول اتقان آرای سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: اتقان آرا در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل به حدی است که در سطح کشور رتبه اول را به دست آوردیم.

- بهروز میرعلیزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 98 درصد پرونده های رسیدگی شده در شعبات سازمان قضایی نیروهای مسلح با قوت و قدرت آرا روبه رو بوده و اتقان این آرا در سطح کشور زمینه تأیید آرا در دیوان عالی کشور را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: با همراهی قضات برجسته و دادستان پرتلاش در مجموعه قضایی نیروهای مسلح، سعی شده تا با حفظ حرمت و کرامت نیروها آرای صادر شده قدرت بازدارندگی مناسبی نیز داشته باشد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: این رسیدگی ها و صدور آرا منطبق بر مبانی منطقی و عقلانی بوده و کمترین نقض آرا را در شعب دیوان عالی کشور شاهد بودیم.

میرعلیزاده افزود: تمام تلاش ما بر این است تا روند کار را بدون تبعیض انجام داده و در کنار حفظ شأن و منزلت نیروهای مسلح و خانواده آنها، رسیدگی به تخلفات در سریع ترین زمان همراه با جدیت و قاطعیت انجام شده و کمترین حواشی را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بر اساس اصل 39 قانون اساسی حفظ آبروی زندانی برای ما بسیار مهم است و تلاش می کنیم تا آبرو و حیثیت طرفین پرونده رعایت شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول اتقان آرای سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل

رتبه اول اتقان آرای سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل